Verzending:

Alle bestellingen worden gratis verzonden. 

Betalen en afronden 

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt meteen online betalen met iDEAL, Mister Cash. Klik op ‘Kopen’ om je bestelling af te ronden. Wanneer je de betaling gaat afronden kom je op de beveilige betaal pagina van Mollie terecht, Volg hier de stappen om de betaling af te ronden.

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen of annuleren?

Je hebt 14 dagen tijd om je bestelling kosteloos te retourneren als je hem toch niet wenst te houden. Je artikelen dienen wel ongebruikt/ongeopend te zijn.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

Bij elke stap in het bestelproces sturen wij je een mail. Je krijgt een mail als we jouw bestelling inpakken en we sturen jou een mail met een Track & Trace als we jouw bestelling verzenden. Je bestelling wordt geleverd maximaal 5 werkdagen na het betalen van je bestelling, maar vaak verloopt het proces sneller. Bij onverhoopte wijzigingen van de levertermijn brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

 

Hoelang is mijn bestelling onderweg?

 

Reken op maximaal 5 werkdagen na het betalen van je bestelling. 

Waarom is de levertermijn maximaal 5 werkdagen?

Wij trachten steeds de beste kwaliteit aan de scherpste prijs aan te bieden. Daarom zijn wij afhankelijk van verschillende binnen- en buitenlandse leveranciers en partners. Wij versturen tweemaal per week de bestellingen naar onze klanten. Hierdoor kunnen wij goedkopere transportkosten afdwingen en kunnen wij er voor zorgen dat jouw bestelling gratis geleverd wordt bij een bestelling boven 100 euro, maar ook dat jouw bestelling of een artikel gratis gerouterneerd kan worden.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, al is die wel verzonden.

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Heb je al meer dan twee werkdagen een mail ontvangen waarin we meedelen dat je bestelling verzonden is, en heb je toch niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

 

Wij werken samen met POSTNL. 

 

Mijn bestelling is beschadigd bij levering. Wat nu?

 

Contacteer onze klantenservice. Wij zorgen er voor dat het beschadigde artikel omgeruild wordt.